reklama

O tetovaní

Kto mal voľakedy "kérku" bol a) cigáň alebo za b) trestanec. Proste tetovanie nebolo "salonfähig". Popravde povedané, rozličné tie kotvy, nahé morské panny a pod. boli aj pomerne neestetické a vidieť ženu s tetovaním bolo asi také časté, ako stretnúť na ceste Aston-Martin.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (128)

Dnes sa tetovanie stalo pomerne bežnou, spoločensky akceptovateľnou (až na pár výnimiek) zálažitosťou. Ja nemám nič proti tetovaniu, ale nič by sa nemalo preháňať. Drobné tetovanie, ktoré je doplnkom, prečo nie. Aj keď musím povedať, že to jelenie parožie (nemci majú pekný výraz "Arschgeweih" a švajčiari zašli ešte ďalej so svojím "Schlampestempel") nad pozadím niektorých dám, ktoré - akoby som to - akosi stratilo pružnosť, vyzerá, no hm... neesteticky.

Ale čo ma vždy dokáže spoľahlivo rozosmiať sú niektorí páni. Už som si akosi zvykol, že dnes každý druhý chce vyzerať ako zlý mafián zo zlého filmu, že holá hlava je akosi in (ono, ani ja zasa nenosím vlasy po pás, ale holú hlavu tiež nie), ale... Niekedy sa jednoducho musím zasmiať, keď vidím obtlstlého tridsiatnika ( niečo ako ja) s divoko - nebezpečnou kerkou, nebodaj aj s gramatickou chybou (minule som videl, takého, že "dangerus"... skoro som si cvrkol. Preboha páni, ak na niečo nemám, tak to nerobím. Nedávam si na sebu kerku len preto, že to majú všetci. Namiesto očakávaného zdrsnenia outfitu je výsledok presne opačný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kerka? Prečo nie, ale s citom a vkusom...

PS. Drsného chlapa z Vás kerka aj tak nespraví....

Peter Černák

Peter Černák

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som (skoro) 45-ročný (Preboha, to už naozaj???) normálny chlap, s normálne vyvinutým egom (t.j. myslím si o sebe, že som inteligentnejší,krajší a príťažlivejší ako zbytok tohto sveta) Zoznam autorových rubrík:  Chvála jedlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu