reklama

O Devinskej, policajtoch a ministrovi

To čo sa dnes stalo je hrozné. Nejdem rozoberať prečo sa to stalo (a určite nebudem písať o neprispôsobivých -  minimálne tá žena na balkóne v tom bola úplne náhodne). Skôr som si všimol iné veci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Nejdem ani rozoberať zákrok polície. Neprináleží mi hodnotiť či tam boli včas, koľko ich tam bolo a pod. Rád by som len upozornil, všetkých tých, čo tak radi vŕtajú do polície. Potom ako polícia prijala oznámenie o streľbe poslala na miesto hliadku. Obyčajných pochôdzkárov s pištoľami proti chlapíkovi so sapíkom. Bohvie ako ich informovalo operačné, ale istotou je, že jeden z nich skončil s postrelenou hlavou. Hmmm, koľkí z nás by za ich platy išli do takého rizika? Ja viem, poviete mi, že väčšinou sa nič nedeje, policajti sedia na okrskoch a nič nerobia...A potom naraz výjazd a bum a diera v hlave... Rovnako ako tí policajti v Polomke, po ktorých strieľal ich vlastný kolega... Nech nik nevraví, že policajti majú leháro, takíto chlapci sú hrdinovia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A rovnako ak nie väčšími hrdinami sú záchranári. Nakladali zranených (na niektorách videách je vidieť, že sa ešte strieľalo) a oni bez akejkoľvek ochrany pracovali v teréne. Klobúk dolu.

Ak niekto dnešnú situáciu nezvládol, tak to bol minister vnútra. Ako mám Lipšica rád, tak toto pokašľal totálne. Neskoré informovanie ( hodiny potom ako sa to celé skončilo, minimálne ľudia žijúci v okolí si zaslúžili informáciu, že je po všetkom), prihrievanie si politickej polievočky bolo vyslovene nechutné, buzerácia novinárov (a sakra čo mali novinári robiť, keď im nik žiadne info nepodal)... Lipšic mal zhodnotiť situáciu, povedať fakty a nerozprávať bludy o prezbrojovaní polície a vytipovaní miest s najväčšou zločinnosťou... 

Peter Černák

Peter Černák

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som (skoro) 45-ročný (Preboha, to už naozaj???) normálny chlap, s normálne vyvinutým egom (t.j. myslím si o sebe, že som inteligentnejší,krajší a príťažlivejší ako zbytok tohto sveta) Zoznam autorových rubrík:  Chvála jedlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu