reklama

O Fun Taxi

Alebo ešte lepšie o jednom z ich taxíkov, konkrétne modrý Opel Astra kombi s číslom SC 079BM. Pred polnocou odchádzame z koncertu Leonarda Cohena, výborne naladení. Pred NTC davy ľudí, odchádzame s manželkou kúsok ďalej a z Vajnorskej si voláme taxík. Vraj do 6 minút tam bude spomínaný modrý opel...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Prechádzame sa, podupkávame, čakáme, a keď je z piatich minút patnásť, voláme späť na Fun Taxi, či reku na nás nezabudli... Nie, nezabudli, len taxíkarovi sa to nejako pretiahlo, bude tam do 5 minút... OK, nič sa nedeje, sme výborne po koncerte naladení, všetko OK.

Pomalým krokom sa presúvame smerom k Račku, o 10 minút mi zvoní mobil, vraj, kde sme presne... Navigujem, do minúty stojí taxík pri nás...

S úsmevom, s pozdravom sadám do taxíka"

- Dobrý večer, vy ste ten na koho 6 minút čakáme pol hodinu? (fakt povedané kľudne, s úsmevom)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Taxikárova odpoveď ma dorazila:

- Keď sa Vám nepáči, ja môžem ísť aj prázdny..."

Furt dobre naladení, pozeráme na neho s manželkou s otvorenou pusou. Furt dobre naladený odvetím:

- Ja mám dnes dobrú náladu, Vy ma dnes nenaseriete, choďťe si teda sám" a s manželkou vystupujeme...

Voláme inú taxislužbu, do 15 minút sme doma... A krútime hlavou...

Ale po tom koncerte sme boli fakt tak naladení, že nás nenasral...

Peter Černák

Peter Černák

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som (skoro) 45-ročný (Preboha, to už naozaj???) normálny chlap, s normálne vyvinutým egom (t.j. myslím si o sebe, že som inteligentnejší,krajší a príťažlivejší ako zbytok tohto sveta) Zoznam autorových rubrík:  Chvála jedlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu