reklama

O jednej helikoptére a podnikateľovi ako má byť.

Kúpil som deckám pre radosť v Metre helikoptéru na diaľkové ovládanie. Budem úprimný, aj pre seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Inak, super vec. S gyroskopom, 3-kanálové ovládanie, s trochou cviku to lieta úplne úžasne. Samozrejme zobrali sme ju aj von. Ukázať kamarátom na hokejbalové ihrisko. Vyletela vysoko, cca 6-7 metrov, stratila spojenie a spadla na zem... Zlomila sa jedna podvozková noha. Nič vážne, lietať to mohlo aj tak. Skúsil som zlepiť, chvíľu to vydržalo, potom to znova povolilo.

Sadol som si za web, a našiel firmu, ktorá to vyrába, resp. dováža. www.fleg.cz Skúsil som hľadať na jej stránkach nejaké náhradné diely, ale ten podvozok tam nebol. Tak som napísal mail, reku, poraďťe. Obratom prišla odpoveď od pána Karasa "tato součástka se nedodává jako náhradní díl. Můžu Vám dát z vyřazeného kusu. Jelikož se to nedodává jako náhr. díl, s tím posláním k vám bude problém. Pošlete mi prosím vaši adresu i s tel.číslem"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poslal som. A dnes ma v práci čakal balíček s kompletným podvozkom a časťou elektroniky. Zdarma.

Vážený pán Karas, ďakujem Vám, že ste si dal tú námahu a pomohol nám. Vaše chovanie mi pripomenulo tých podnikateľov z prvej republiky o ktorých mi rozprával otec a ktorí dnes tak veľmi chýbajú. Podnikateľov, ktorí dbajú o svoje meno a chápu, že spokojný zákazník je najväčšia devíza každého podnikateľa.

P.S. Výrobok som používal v rozpore s návodom na obsluhu (pustil som ho z dosahu vysielačky), náhradné diely sa nedodávajú a napriek všetkému mi pán Karas pošle zdarma náhradný diel. Aký to rozdiel s niektorými slovenskými podnikateľmi, napr. v oblasti gastronómie...

Peter Černák

Peter Černák

Bloger 
  • Počet článkov:  136
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som (skoro) 45-ročný (Preboha, to už naozaj???) normálny chlap, s normálne vyvinutým egom (t.j. myslím si o sebe, že som inteligentnejší,krajší a príťažlivejší ako zbytok tohto sveta) Zoznam autorových rubrík:  Chvála jedlaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu